מועצת גדרה ומרכז אופק פתחו את ההרשמה לקייטנות הקיץ של בתי הספר.
הקייטנה מיועדת לגילאי א-ג ותתקיים בין התאריכים 2/7/23-20/7/23 כולל, 5 ימים בשבוע בשעות 8:00-13:00.
המטרה ליצור רצף חינוכי לתלמידים גם בחופשת הקיץ בהיבטים חברתיים ובהיבטים נפשיים ובחיזוק החוסן האישי.
עלות התוכנית 300 שח והיא כוללת השנה העשרה נוספת.
כמו כן הקייטנה כוללת ארוחת בוקר קלה, אך ניתן גם להביא אוכל מהבית.
הקייטנה תתקיים עפ"י הנחיות משרד החינוך ועל כן, כללי בית הספר יחולו במלואם במהלך כל הקייטנה.
הרישום לכל התקופה (לא ניתן להירשם לימים בודדים).
במידה וקיימת רגישות / בעיה רפואית יש ליידע ישירות את מנהלת הקייטנה .
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.