סהר פינטו מצטרף למירוץ לראשות גדרה
בסוף השבוע סהר פינטו הודיע על השקת קמפיין הבחירות לראשות המועצה ורשימת הגדרתיים. אירוע ההשקה עתיד להתקיים ביום רביעי הקרוב 2.8 ט"ו באב, בשעה 20.00 בבית משפחת איתן. רחוב פינס 37 (הבית עם הכבאית).
לינק להרשמה: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSduvH0OFXPkLMHdItH3MAvH8UAAypWLMQku6i-jNIDFtBa4vw/viewform
הבחירות למועצה יתקיים בסוף חודש אוקטובר ועד עתה מתמודדים מול יואל גמליאל שני מתמודדים: סהר פינטו וטליה לנקרי.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה