מערכת הבחירות בגדרה לא מפסיקה להפתיע ובסוף השבוע הצטרף מתמודד נוסף למירוץ על ראשות המועצה.
בסוף השבוע הודיע חבר המועצה לשעבר, נחמיה עורקבי על ריצה לתפקיד מועצת גדרה. עורקבי כיהן כחבר מועצה לפני שתי קדנציות.
כיום נגד יואל גמליאל מתמודדים 4 מועמדים: סהר פינטו, זוהר גוילי, טליה לנקרי וכאמור נחמיה עורקבי.
הודעתו של נחמיה עורקבי
גדרה שלנו חייבת ידיים טובות !
תושבים יקרים .
הגיע הזמן להחליף -הגיע הזמן לידיים טובת ואמינות .
תנו לי להמשיך לפעול למענכם ובשבילכם,
נחמיה עורקבי לראשות המועצה !!
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.