בסוף השבוע נפתחו משחקי השלבים המוקדמים של גביע המדינה בה לוקחים חלק הליגות הנמוכות. המשחק היווה את פתיחת עונת הכדורגל לקבוצות בהן גם הפועל עירוני גדרה שהובסה בבית מול קריית גת בתוצאה 7:2. המשחק נפתחה כאשר קריית גת עלה ליתרון 1:0 ובדקה ה41 כבר עלתה ל2:0 אך דקה לסיום המחצית ארזואן נתנאל צמצם את התוצאה ל2:1. בדקה ה57 כהן לידור השווה את התוצאה שהחזיקה מעמד עד לדקה ה70 בה חזרה קריית גת ליתרון ועד לסוף המחצית הבקיעה עוד 4 שערים.
היריבה העירונית בית"ר גדרה תצטרף למשחקים ביום רביעי 13.9 במשחק חוץ מול עירוני בית שמש.
הליגות הסדירות יתחילו ב:
22.9 בני אשדוד- הפועל עירוני גדרה
23.9 בית"ר גדרה - בני רמלה
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.