הודעת דוברות המועצה המקומית גדרה לגבי לימודים במוסדות החינוך מחר, רביעי, 25.10
הורים יקרים,
בהמשך לישיבה שהתקיימה יחד עם אגף החינוך, מרכז אופק, פיקוד העורף והנהגת ההורים היישובית לגבי *פעילות חינוכית בגדרה מחר, רביעי, 25.10*, הוחלט על המשך *חזרה הדרגתית* של מוסדות החינוך ביישוב על פי המפורט:
*מעונות היום* – ימשיכו במתכונת חלקית. המעונות לא יפעלו ביום שישי.
*גני הילדים, כולל גני החינוך המיוחד* ימשיכו במתכונת חלקית. גני הילדים לא יפעלו ביום שישי.
*בתי ספר יסודיים כולל חינוך מיוחד יפתחו במתכונת חלקית* הודעה תשלח להורים על ידי המנהלות.
*בבתי ספר על יסודיים (חטיבה ותיכון) כולל חינוך מיוחד - תמשך הלמידה מרחוק.*
שימו לב-
יתוגברו סיורים של כוחות הבטחון בקרבת מוסדות החינוך אשר תתקיים בהם פעילות.
פתיחת מוסדות החינוך כמפורט מעלה מותנית בכך שלא יהיו התפתחויות ושינוי בהנחיות. במידה ויהיו שינויים נעדכן בהודעה נוספת.
אנו כאן בשבילכם/ן
יואל גמליאל
ראש המועצה
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה
להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה
וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.