תושבי גדרה מתגייסים למען צוותי הרפואה
גם בימים אלו צוותי הרפואה בישראל לוקחים חלק במלחמה להצלת חיי אדם. יוזמות רבות עולות על מנת לסייע ולעזור לחיילים, לצוותי הרפואה ועוד. גם תושבי גדרה הצטרפו לשלל יוזמות ואחת מהן היא פתיחת פינת התרעננות לצוותי בית החולים הרצפלד המגיעים מגדרה, רחובות, אשדוד אשקלון והסביבה. יחד עם צוות בית החולים נפתחה הפינה בסיוע של טלי ווינברג ולצוות המתנדבים.ות שלה שמביאים עוגות ועוגיות לפנק את הצוותים והחולים. אבי רווח שתרם קפסולות קפה ומתנדבים שמגיעים להפעלות ילדי קייטנת העובדים.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.