קהילת גדרה ממשיכה להירתם למען החיילים ותושבי הדרום.
השבוע הודיע שלום אזרד על השקת הפודטראק של גדרה שהוקם על ידי התושבים אשר מגיע אל החיילים שהתגייסו וקבלו צו 8. אם אחד או אחת מבני הבית קיבלו צו 8? ניתן לפנות והם ישתדלו להגיע אליה ולפנק אותם.- את הפניות יש לכתוב בפוסט שעלה בדף הפייסבוק של שלום אזרד למעבר לפוסט לחצו כאן
בנוסף חברת המועצה דורית בן בוחר יצאה לשטח והתנדבה לסייע בקטיף רימונים. ההתנדבות הייתה על מנת לקיים את צוואתה של לבנת קוץ אחת מ5 בני משפחת קוץ שנרצחו בשבת הארורה אשר הייתה אמורה לחגוג אמש רביעי 50. כאשר שאלו אותה מה היא הייתה רוצה במתנה היא אמרה שהיא רוצה שכל המשפחה תתנדב. בני המשפחה החליטו לקיים את המשאלה שלה ובקשו מכל התושבים לצאת ולהתנדב למען האחר.


להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.