בהמשך לישיבה שהתקיימה היום, יום חמישי, בשעה 11:30 יחד עם אגף החינוך, מרכז אופק והנהגת ההורים היישובית ובהתאם לכך שגדרה הפכה לירוקה ללא מגבלות, הודיעה מועצת גדרה כי ביום ראשון, 12.11.23, כלל מוסדות החינוך (כולל מעונות יום, צהרונים, חוגים והסעות) יחזרו לשגרת לימודים מלאה בימים ראשון-חמישי, ללא יום שישי.
פתיחת מוסדות החינוך מותנית בכך שלא יהיו התפתחויות ושינויים בהנחיות פיקוד העורף. במידה ויהיו שינויים תוציא המועצה עדכון.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.