מחזירים את החטופים הביתה!
מועצת גדרה ומרכז אופק הצטרפו לקריאה להחזרת החטופים וקיימו ביום שישי את צעדת מחזירים את החטופים. הצעדה יצאה ממרכז אופק לכיוון גן שבע ובנוסף התקיימה פעילות עפיפוניאדה בסימן שבוע הילד העולמי. מאות משתתפות ומשתתפים מכל הגילאים צעדו בצעדת גדרה עם תפילה לשובם הביתה לשלום של החטופות והחטופים כשהם אוחזים בדגלי ישראל ותמונות החטופים ובהם משפחות החטופים של עומר וינקרט, מתן צנגאוקר, מירב טל.








להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.