משתתפים בצער המשפחה על מותה של תושבת גדרה לימור חדד. אמש בשעות אחר הצהריים תושבי דרום ומרכז הארץ נכנסו למרחבים המוגנים בעקבות ירי טילים של החמאס. באותה העת לימור חדד, תושבת גדרה, הייתה ברכבה בדרך הבייתה כאשר היא מדברת בטלפון עם אמה. באותה העת נשמעה האזעקה אשר הבהילה את לימור וביתה בקשה ממנה לנהוג על פי ההנחיות לצאת מהרכב ולהשתטח על הרצפה. לימור אמרה שנתפס לה הצוואר ולאחר מכן כבר לא הגיבה לקריאותיה של הבת מאחר והיא אבדה את ההכרה. אל המקום הגיעו צוותי מד"א אשר מצאו אותה כשהיא לא נושמת וחסרה הכרה. היא הובהלה לבית החולים שמיר אסף הרופא. בבדיקות התגלה כי היא סובלת מדימום במוח שנגרם ממפרצת שהביאה למותה. הבת ספרה כי מאז תחילת הלחימה אמה הייתה לחוצה וחרדה וכל הזמן הייתה צמודה לחדשות.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה