בשעות הלילה המאוחרות ביום שלישי נערכה פעימה נוספת של החזרת החטופים לישראל ביניהם נמצאה מירב טל תושבת ראשון לציון ואשר משפחתה המתגוררת בגדרה. מירב נחטפה לעזה מביתו של בן זוגה יאיר המתגורר בקיבוץ ניר עוז. יחד איתם נחטפו גם 2 בניו של בן זוגה בני 12 ו - 16 יגיל ואור אשר שוחררו יום לפני. עם חזרתה לישראל התרחש המפגש המרגש עם בני משפחתה. אל המפגש הגיעו גם ילדיו של יעקב יגיל ואור.


להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה