אמש (שלישי) הגיעו מתנדבי האגודה למען החייל גדרה לחגוג ולשמח בהדלקת נר חמישי של חנוכה עם החיילים הלוחמים בעזה.
בהדלקת הנרות השתפו אל"מ צחי לוי, מתנדב האגודה, שמעון דהן ויו"ר האגודה יגאל גלסנר יחד עם המתנדבים ולאחר מכן חולקו דרגות לחיילי המילואים. יו"ר האגודה גדרה יגאל גלסנר העניק מתנה מיוחדת לרס"ר קצק ליאור ומתנות לחיילי בודדים ורווחה. מתנדבי האגודה חילקו חבילות עם מתוקים וכל חייל /ת קיבל/ה סט של כובע גרב וחם צוואר סרוג מתנת "סורגים גדרה" ממרכז אופק גדרה.
אל"מ צחי לוי מקש"פ דרום ומג"ד 373 מגדוד קשר דרום:
"אנו מתפללים לשלום חיילנו הלוחמים בעזה ונזכה לבשורות טובות ,אמן! אני מברך חייל המילואים והמשפחות האהובות."






להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.