ביום שני, ה-25 בדצמבר 2023, בשעה 20:00, יתקיים קונצרט מיוחד באולם ע"ש מיכל, מרכז אופק בגדרה. הקונצרט מתקיים במטרה לתמוך ולחבק את משפחות החטופים, תושבי הדרום והצפון הנמצאים רחוק מביתם, החיילים ומשפחותיהם, ומשפחות הנופלים. האירוע מתקיים בתקווה לימים טובים ושקטים יותר במהרה. חברי התזמורת מאחלים החלמה מהירה למרדכי, ומאחלים ליעל ואסנת לשוב במהרה לבתיהן ולחיים שאותן בניתן. עלות הכרטיס היא 30 ש"ח. ניתן להזמין כרטיסים באתר מרכז אופק כאן.




להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.