מרכז אופק פותח את ההרשמה לסדנאות קומיקס המיועדות לתלמידי כיתות ד עד ח. מדובר על סדנאות אותן מוביל מפעל הפיס ועמותת החזית הצפונית יחד עם הרשויות הרשויות המקומיות ללימוד אמנות הקומיקס.
בהלך הסדנאות יתקיימו למשתתפים כיתות אומן וכן הם יצרו ספר מרוכז בו יופיעו כל יצירותיהם.
הסדנאות יתקיימו בימי רביעי מ17.1.24 ועד 21.2.24 משעה 16:30 במרכז אופק
עלות: 150 ש"ח
סה"כ 5 מפגשים
ההרשמה מתבצעת דר אתר מרכז אופק https://www.ofekgedera.org.il/page.php?type=logUser&fbclid=IwAR1T_oGQwJM5PiJz_rCWDVI1jAx0hc-AlZMGlzYrLS_qVY22t5XT3ughCqc#navbar
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.