שר הכלכלה והתעשייה, ח"כ ניר ברקת, הגיע לסיור ולפגישה מקצועית עם ראש המועצה יואל גמליאל , מינהל ההנדסה, אשכול שורק דרומי וגורמים מקצועיים נוספים. המטרה הייתה קידום ומיתוג אזור התעשייה וארבעה נתיבים מאזור התעשייה עד כניסת מנחם בגין, להרחבת רשת נתיבי התחבורה כולל שבילי אופניים ופיתוח המסלול. הפגישה נחשבה למוצלחת והוחלט על שיתוף פעולה בין משרד הכלכלה והתעשייה לבין המועצה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה