תושבי גדרה והסביבה מוזמנים להרצאות מרתקות ללא עלות במסגרת חודש איכות הסביבה. ההרצאות יתקיימו בתאריכים הבאים:
- "אקו שיק" ביום א' ה-21.1, בין השעות 18:00 ל-19:00.
- "תרבות צריכה ופרסומות" ביום ד' ה-24.1, בין השעות 19:00 ל-20:00.
- "הכסף לחופשה הבאה שלך נמצא בפח" ביום א' ה-28.1, בין השעות 13:30 ל-14:30.
- "אני קונה משמע אני קיים" ביום ג' ה-30.1, בין השעות 11:00 ל-12:00.
ההרצאות ללא עלות אך מותנות ברישום מראש באתר מרכז אופק. לרישום ופרטים נוספים, לחצו כאן.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.