בחודש מרץ הקרוב יתקיים במתנ"ס אופק בעיר גדרה ערב הצדעה מרגש תחת הכותרת "שרים לחיילי צה"ל וכוחות הביטחון". במהלך הערב יופיעו בני הנוער של העיר בביצועים המשדרים את רוח התקופה.
לקראת האירוע, יתקיימו אודישנים ביום ב', ה-22 בינואר 2024, בין השעות 16:00 ל-19:00 במרכז הנוער גדרה, הממוקם ברחוב ויצמן, מול בית הספר אוהל שלום. האודישנים פתוחים לתלמידים מכיתות ז' עד י"ב.
כל הפרטים וההרשמה לאודישנים ניתן למצוא בלינק להרשמה: לחץ כאן להרשמה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.