ביום שבו התקיים אירוע קהילתי בגדרה, התאחדו גורמים שונים בעיר למען משפחות מפונות שהגיעו לעיר מאז ה-7 באוקטובר. מרכז אופק, הרכזות החברתיות, מועצות התלמידים מבתי הספר היסודיים, פרלמנט הילדים, מועצת הנוער ותנועות הנוער בישוב השתתפו באירוע, שמטרתו הייתה לתרום את כל הכנסותיו לחיילי צה"ל.
במהלך האירוע, ילדים אספו תחפושות ואביזרי יד שנייה, משפחות התלמידים השתתפו באפיית עוגות ועוגיות, והוקמו עמדות פופקורן, לימונדה ודוכני יצירה. תולי קרנבלי ובעלה איציק תרמו תחנות ועמדות אוכל, ויונה בן יוסף מתנדבת בעמותת אהבת חינם תרמה מסיכות ויצירות גבס. גיתית דגן, מפונה מקיבוץ יד מרדכי בעוטף, הגיעה לתקלט באירוע, ואפרת ג'אמו, מנהלת הכספים, תרמה להצלחתו.
הוקרה מיוחדת מוענקת לחגית אמסאלם, מנהלת מחלקת הנוער, ולכל עובדי מרכז אופק בניהולה של ליאת בן גל, שהתרמו להקמת האירוע הקהילתי.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.