מועצת גדרה יחד עם בית החולים הרצפלד ותנועת באים בטוב מזמינים את התושבים ליום פתוח לגיוס מתנדבים.
בית החולים מזמין תושבים המעוניינים להיות חלק ממערך המתנדבים של בית החולים הפועל למען רווחת המטופלים. האירוע עתיד להתקיים ביום רביעי 20.3.24 החל משעה 9:00
בתוכנית:
התכנסות וארוחת בוקר
הצגת בית החולים ותרומת מתנדבים
שיחה עם מתנדב
סיור בבית החולים
טיפים לבריאות טובה- הרצאה של אירית ווסרמן, מומחית ברפואה טבעית
רישום מתנדבים, מענה לשאלות וסיכום
לפרטים נוספים והרשמה: 054-4252421
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.