טליה לנקרי הודיע כי לא תיכנס לקואליציה בראשות סהר פינטו.
בהודעה שהוציאה לתושבים הודיעה טליה לנקרי כי הודיעה לסהר פינטו כי בשלב זה היא וחברי רשימת אומץ לא יכנסו לקואלציה, זאת בעקבות פגישתם אמש. על פי הודעתה הפגישה הייתה עיניינית וברוח טובה אבל לאור הסיטואציה שנוצרה- כזכור לפני שבוע פרסמה טליה כי היא הפסיקה את המגעים עם סהר פינטו לאחר שלטענתה חברי סיעתה קיבלו פניות לפרוש מהסיעה בתמורה לתיקים. היא יצאה נגד הפוליטיקה הישנה ולדילים והבהירה שתילחם במי שינסה לפצל את הסיעה. בעקבות המצב הודיעה לנקרי בפגישה כי: "אומץ לא תוכל לקחת חלק בקואלציה שנוצרה וככל שנראה שפניה של המועצה החדשה באמת לשינוי, תוך כדי עמידה בהבטחות שניתנו מצד נבחרי הציבור למנהל תקין ויושרה, נשקול הצטרפותנו בהמשך".
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה