מתחיל לעבוד.
בימים אלו נכנס לתפקידו ראש המועצה החדש, סהר פינטו אשר נפגש עם עובדי המועצה וסייר בין בתי הספר בחגיגות פורים. השבוע החל פינטו לצאת לשטח והודיע כי בכל יום שני וחמישי הוא יבצע סיור באזור אחר ביישוב יחד עם מנהלי התפעול ושפ"ע. לדבריו נושא הניקיון הוא אחד הנושאים המרכזיים בו יעסוק והעבודה בתחום רבה. "התחלנו לבנות תכנית יישובית שתשנה באופן יסודי ולטווח ארוך את התחזוקה ונראות המושבה. בכל יום שני וחמישי אתחיל את הבוקר בסיור שטח באזור אחר במושבה. נעבוד קשה ויחד נהפוך את גדרה לישוב הכי ירוק ונקי בארץ!", אמר פינטו.




להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה