תושבי גדרה היקרים, במסגרת ההכנות לחג הפסח תשפ"ד, יבוצעו שינויים בלוח זמנים של פינוי אשפה וגזם. החל מה-11 באפריל 2024 (יום חמישי) ועד ה-16 באפריל 2024 (יום שלישי), יתאפשר לתושבים להוציא גזם וגרוטאות לרחוב, גם בימים שאינם ימי פינוי רגילים.
חשוב לשים לב כי החל מה-17 באפריל 2024 (יום רביעי) ועד ה-23 באפריל 2024, יהיה אסור להוציא גזם וגרוטאות לרחוב, וכל הפרה של ההוראה זו תביא להטלת קנס.
לאחר חג הפסח, החל מה-24 באפריל 2024, יחודשו ימי הפינוי הרגילים להוצאת גזם.
לפרטים נוספים ולקבלת הפירוט המלא, אנא בקרו בקישור המצורף.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה