עצרת וצעדה לשחרור החטופים והחטופות נערכה בגדרה, עם קריאה למדינת ישראל לפעול לשחרורם המיידי. ראש המועצה המקומית גדרה, סהר פינטו, קרא בעצרת לפעולה מיידית להחזרת החטופים לביתם. האירוע זכה להשתתפות עשרות תושבים ותושבות, ובו נשאו דברים חברת המועצה מלי לוי, אביו של עומר ונקרט, הרב שייקה גורליק וראש המועצה פינטו, והזמר אסף אלדר הנעים בשירים.
הצעדה החלה בקניון המושבה והסתיימה ברחבת המועצה, כאשר המשתתפים הביעו תקווה לשובם המהיר של החטופים לביתם. המועצה המקומית גדרה מביעה תודה לסגנית ראש המועצה דורית בן בוחר, למטה החטופים בגדרה, ולגלית דניאל, מנהלת אגף חברה וקהילה, על המעורבות והארגון של העצרת.















להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.