קבוצת הנוער של בית"ר גדרה, בהובלת עופר טלקר ויובל בניה, חזרה עם ניצחון מרשים ממשחק חוץ מול מ.ס באר שבע, עם תוצאה של 5-1. עופר טלקר, אחד ממאמני הקבוצה, התייחס למשחק בסיום ואמר: "משחק נהדר של כל השחקנים, ה-11 שפתחו וגם שאר השחקנים ששותפו. כיף לראות שהקבוצה מתקדמת ממשחק למשחק, מגיעה להמון מצבי הבקעה ומתרגמת אותם לשערים". המועדון מביע גאווה רבה בהישגים האחרונים ומדגיש כי בית"ר גדרה הוא הרבה מעבר למועדון כדורגל.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.