טליה לנקרי ותושבי גדרה ציינו את המימונה בכיכר החטופים .
טליה לנקרי ותושבי גדרה הגיעו אמש לכיכר החטופים בתל אביב שם ציינו יחד עם המשפחות את המימונה. היוזמה הגיעה מלנקרי שפרסמה הודעה לציבור על כוונתה להגיע לכיכר במימונה עם עמדות מופלטות, ספינג, תה עם נענע ומתוקים והמשפחות תספרנה על יקיריהן ונקרא לשובם עכשיו.
שנים שטליה מקיימת את חגיגות המימונה בביתה ומארחת מאות חברים ובעלי השפעה לחגיגת מתוקים ומופלטות, השנה חרגה טליה ממנהגה והעתיקה את האירוע לתל אביב לציין עם משפחות החטופים את החג שמציין אמונה ותקווה לשיחרורם, באירוע לקחו כאמור רבים מתושבי גדרה חלק בהכנת המתוקים, הכנת מופלטות וארגון האירוע.






תמונות מאיה ארבל






להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.