מרכז אופק בשיתוף אולפנת ״הללי״ גבעת וושינגטון מזמינים את התושבים לתערוכה המרגשת של היוצרת הדר חזי בהשראת מלחמת חרבות ברזל.
לדברי תרצה בן יצחק, ראשת אולפנת הללי, "היצירה "זה תלוי" מבטאת את החיבור של עוז הרוח והגוף במלחמת חרבות ברזל. בגדי הלוחמים בשירטוטי הכאב והאובדן ממחישים עד כמה המסע היהודי בעל משמעות ותכלית לתיקון ותקווה"
אוצרת: הדר חזי, אולפנת "הללי" גבעת וושינגטון.
מנחה: אסתדר שניידר, מגמת אומנות.
פתיחת התערוכה ביום שלישי ה7.5 בשעה 18:30 במרכז אופק
האירוע יתקיים במעמד ראש המועצה, מר סהר פינטו ויו"ר יד לבנים, מר ושדי בצלאל.
הכניסה חופשית
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גדרה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.