הבוקר נודע כי איש צוות חינוכי בביס חב״ד בנים נמצא כנשא מאומת לקורונה. כל תלמידי בית הספר קיבלו הנחיה להיכנס לבידוד. בית הספר לא ייפתח ביום א והודעות נמסרו להורים.
משרד הבריאות יערוך בדיקה אפידמיולוגית ולאחר מכן יודע מי מהתלמידים ומצוותי ההוראה והמנהלה נכנס לבידוד .
עירית רחובות עומדת בקשר עם הגורמים הרלוונטיים
http://www.be106.net/whatsapp/group/233
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה