הקהילה הגאה ברחובות מתכננת ביום חמישי 16/7 החל מהשעה 18:00 הפגנת מחאה שקטה בצפון רחוב הרצל בין רחוב אייזנברג למכון ויצמן.

מטרת המיצג האנושי הוא להביע מחאה על המצב הקיים ולהפוך את הקהילה הגאה ברחובות לקהילה מחוברת ומכילה, להוכיר את חברות הקהילה מכל קצוות החברה, ולהושיט יד לשותפות בעיר, וללמוד ולהתפתח מהתובנות והמטרות של מאבקים אחרים.
מארגנות המחאה קוראות להגיע עם דגלים בכל הצבעים, שלטי מחאה. האירוע יצולם באופן מקצועי בוידאו. ובגלל מגבלות הקורונה יישמר מרחק של 4 מטר מאדם לאדם
וללא מסכות ושמירה על ההנחיות לא יוכלו לקחת חלק במיצג המחאה
הרשמה למיצג המחאה בלינק הבא
חדשות הנדל"ן be106
לוח הדירות הגדול של חדשות be106 מעל 100 נכסים

http://www.be106.net/realestate/sale
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה