צוות המורים של בית הספר "הרא''ל" בבת ים ציין את סיום שנת הלימודים ביום סיור מיוחד בירושלים.
יום הגיבוש נפתח בביקור במוזיאון מגדל דוד, שם נחשפו המשתתפים לסיפורה של ירושלים לאורך הדורות. ממוזיאון מגדל דוד, המשיכו המורים לתפילה בכותל המערבי.
בהמשך היום נערכה ארוחה משותפת של הצוות במסעדה, ולסיום התקיים ביקור בקבר רחל. מצוות בית הספר נמסר כי היה מדובר ביום מעצים, חווייתי ומלא משמעות, אשר העניק למשתתפים רגעים של גיבוש, השראה והכרת תודה על השנה שחלפה, לקראת היציאה לחופשת הקיץ.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

















אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.