צוות בית הספר 'יד מרדכי' בבת ים קיים מליאת סיכום שנת לימודים עבור הצוות החינוכי, לקראת היציאה לחופשת הקיץ. המפגש תוכנן על ידי יועצות בית הספר, רויטל ואור.
במסגרת המליאה התארחה הנומרולוגית יוספה הדר לוי. במהלך המפגש העבירה לוי לצוות החינוכי הרצאה בנושא נומרולוגיה, אשר כללה עיסוק בהיבטים שונים של תחום זה.
מבית הספר נמסרה תודה לצוות על שנה של עשייה, נתינה ומסירות, לצד איחולים לחופשה נעימה להתרעננות ומילוי מצברים.




להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה


אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.