עיריית נס ציונה משתתפת במאמץ הלאומי להיערכות למשבר האקלים. אתמול נערך בבית הנשיא אירוע השיא "הרשויות המקומיות נערכות לשינוי האקלים", בו הוצגו יוזמות ותוכניות פעולה של רשויות שונות ברחבי הארץ.
נס ציונה, המובילה בתחום ההיערכות האקלימית, הציגה תוכנית פעולה לעשור הקרוב הכוללת יוזמות חדשניות כגון קירור והצללת המרחב הציבורי, שימוש באנרגיה סולארית, ומודל מתקדם למניעת הצפות ותכנון הנגר העירוני. המסר המרכזי שהועבר הוא כי העתיד תלוי בצעדים שננקטים היום.
עיריית נס ציונה גאה להוביל בתחום זה וממשיכה לפעול למען סביבה טובה יותר עבור תושביה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות נס ציונה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.