תלמידות ותלמידי חטיבת הביניים בן גוריון בנס ציונה הצליחו להעפיל לגמר אולימפיאדת החלל הארצית ע"ש אילן רמון, זו השנה השנייה ברציפות. התחרות, המתקיימת ביוזמת סוכנות החלל הישראלית ובשיתוף הפיקוח להוראת המדע והטכנולוגיה, חושפת את המשתתפים לטכנולוגיות חלל מתקדמות, חשיבה יזמית ופתרון אתגרים חדשניים בתחום חקר החלל.
הקבוצה מבית הספר בן גוריון הצליחה להתבלט מבין 350 בתי ספר ברחבי הארץ, ונבחרה להיות אחת מתוך עשרה בתי ספר שיתחרו בגמר הגדול שיתקיים ב-29 במאי 2025. אנו מאחלים להם הצלחה רבה בתחרות הקרובה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות נס ציונה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.