הישג מרשים לתלמידות בית הספר בינתחומי הדר בנס ציונה: שלוש תלמידות כיתה ג'-2, גלי שטיין, נעמה בייז ואמילי אביב, זכו במקום הראשון בתחרות השחמט הארצית לבנות עד כיתה ג'. התלמידות, בהנחייתה של המחנכת שרון הניג, חזרו לעיר עם ניצחון מהדהד.
במהלך המשחקים הפגינו השלוש יכולות מרשימות של ריכוז, חשיבה אסטרטגית ורוח לחימה. הן תכננו כל מהלך בקור רוח, הפתיעו את יריבותיהן בתחכום והשיגו ניצחון משמעותי.
הזכייה מביאה כבוד גדול לבית הספר, לתלמידות המוכשרות ולעיר נס ציונה.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות נס ציונה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.