במסגרת שבוע אליפות ישראל באיגוד ההתעמלות, השתתפו כ-35 מתעמלות מאגודת מכבי עירוני נס ציונה וייצגו את העיר בהצלחה רבה. את המתעמלות הובילו המאמנות אולגה לוטרמן, אווה צלר ויולי טובול.
במקצה האישי של תחרות אליפות ישראל, זכתה תמר פולסקי במקום השני בתרגיל עם חבל בדרגת הכנה 1. דניאל קורקוס זכתה גם היא במקום השני בתרגיל עם חבל בדרגת קדם נערות. בדרגת ג׳וניור, התחרו ניקה שיניין והילה כץ, אשר ביצעו תרגילים מרשימים וייצגו את האגודה בכבוד.
במקצה הקבוצתי במסגרת תחרות גביע האיגוד, נרשמו הישגים רבים:
• שתי קבוצות בדרגת הכנה ה', שהתחרו לראשונה בתרגיל ללא מכשיר, זכו במקום הראשון.
• קבוצת דרגת הכנה ב' זכתה במקום השני בתרגיל ללא מכשיר.
• קבוצת דרגת הכנה א' זכתה במקום השני בתרגיל ללא מכשיר.
• קבוצת דרגת נערות זכתה במקום הראשון בתרגיל עם חישוקים.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות נס ציונה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.