טורניר הקיץ המסורתי בקט-רגל לנוער בנס ציונה יצא לדרך, עם שריקת פתיחה שסימנה את תחילתו של קיץ ספורטיבי בעיר.
הטורניר, שמתקיים לאורך חודש יולי, מהווה הזדמנות עבור בני הנוער לשחק יחד ולהתחבר לערכים של כבוד הדדי, משחק קבוצתי, הישגיות, תקשורת טובה ואחריות אישית. בנוסף למשחקים, הנערים משתתפים במעגלי שיח על מיניות בריאה ונושאים נוספים שעל הפרק.
האירוע מתקיים בהובלת אגף קהילה בעיריית נס ציונה, ובשיתוף מחלקת הספורט, הרשות לביטחון קהילתי ועמותת 'החלוץ - חינוך דרך ספורט'.
ההרשמה לטורניר עדיין פתוחה. לפרטים נוספים והצטרפות ניתן ליצור קשר בטלפון: 053-7705203.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות נס ציונה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.