פסטיבל הפיסול הראשון בחול של נס ציונה התקיים לאחרונה והציע חוויה ייחודית למשפחות העיר. האירוע, שהתקיים בגינת כ"ט בנובמבר, כלל שני מיצגי ענק שנוצרו על ידי אמנים מוכשרים מהפיליפינים, אשר פיסלו בחול את סמל העיר.
במסגרת הפסטיבל, ילדים שהגיעו למקום למדו לפסל חיות ונהנו ממשחקי מים. בסיום האירוע, כחלק מהתכנון המקורי, המשתתפים לקחו חלק בפירוק המיצגים.
בעירייה ציינו כי משפחות רבות הגיעו לבלות בפסטיבל המיוחד. בנוסף, נמסר כי ישנם עוד אירועי קיץ רבים המתוכננים בעיר. לפרטים נוספים על אירועי הקיץ ניתן למצוא בקישור: https://did.li/Zk6TY



להצטרפות לוואטסאפ חדשות נס ציונה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה