בריכת "נס גלים" העירונית בנס ציונה חוזרת לפעילות, לאחר שעברה עבודות תיקון ושיקום מאומצות בעקבות פגיעת טיל במקום.
מכירת הכרטיסים לבריכה תיפתח ביום שישי הקרוב. ביום שלישי, 5 באוגוסט, החל מהשעה 09:00 בבוקר, יתקיים הפנינג פתיחה חגיגי לרגל הפתיחה המחודשת. האירוע יכלול מוזיקה והפעלות לכל המשפחה.
לדברי שמואל בוקסר, נעשה מאמץ רב על מנת להבטיח שהבריכה תיפתח מחדש במהלך חודש אוגוסט, כדי לאפשר לתושבים ליהנות ממנה בימי הקיץ החמים. "עשינו הכל כדי שלא תפספסו בחודש אוגוסט אפילו יום שמש אחד, בלי אפשרות לקפוץ למים הקרירים ואני שמח שהצלחנו", נמסר מטעמו. הוא איחל לתושבים המשך קיץ מרענן.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות נס ציונה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.