אירוע "סטריטבול נס ציונה 2025" יוצא לדרך בפעם הרביעית ברציפות. האירוע, שהפך למסורת, מתקיים ביוזמת עיריית נס ציונה, בשיתוף החברה לתרבות ופנאי, מועדון הכדורסל עירוני נס ציונה ואיגוד הכדורסל, ובהפקת "האורנג' בול".
הטורניר יתקיים בתאריכים 16-17 בספטמבר, בימים שלישי ורביעי, בין השעות 16:30 ל-22:00. האירוע יתקיים במתחם מרכזי שיוקם במיוחד במגרשי לב המושבה, רחוב בן יהודה, ויכלול סלי פיב"א רשמיים.
המארגנים מציינים כי מספר המקומות מוגבל וקוראים למעוניינים להזדרז ולהירשם. לפרטים נוספים ולהרשמה, ניתן לגשת לקישור הבא:
https://eventbuzz.co.il/lp/event/neszionabasketball?d=Nz160
להצטרפות לוואטסאפ חדשות נס ציונה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.