מועדון כדורסל הנשים עירוני נס ציונה הודיע על צירופן של ארבע שחקניות ממחלקת הנערות לסגל קבוצת הבוגרות לעונה הקרובה. השחקניות, המשחקות בקבוצת נערות א' ליגת העל, ישולבו במקביל גם בקבוצת הבוגרות.
ארבע השחקניות שיצטרפו לסגל הן יעלה הירש (כיתה יא'), שירה הופפנברג (כיתה יא'), שירה אגסי (כיתה יא') ורוני מרמלשטיין (כיתה יב').
גל צברי מסרה בתגובה: "אני יותר משמחה לקבל את שחקניות הנערות שלנו לסגל הקבוצה הבוגרת. אנחנו בתור מועדון רואים כשליחות את קידום מחלקת הנערות והשחקניות הצעירות והמהלך הזה רק מראה את המחויבות שלנו לעשות זאת".
להצטרפות לוואטסאפ חדשות נס ציונה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.