עיריית נס ציונה הודיעה על קיומו של הפנינג חגיגי לרגל פתיחת הכלבייה העירונית הראשונה בעיר, אשר ישולב עם יום אימוץ מיוחד. האירוע מיועד לאוהבי בעלי חיים ולכל המשפחה.
במסגרת האירוע, שיתקיים בחול המועד סוכות, יוכלו המבקרים לאמץ כלבים וחתולים במתחם אימוץ מיוחד שיופעל בשיתוף עמותת "אדופט-מי ישראל". אחת הכלבות שמחכה לבית חם היא אלזה, גורה בת 8 חודשים, המתוארת כחברותית, מלאת שמחת חיים ומסתדרת היטב עם כלבים אחרים.
בנוסף למתחם האימוץ, ההפנינג יכלול מגוון פעילויות, בהן מופע מוזיקלי לכל המשפחה, עמדות יצירה, משחקים חווייתיים, צילום מגנטים וטיפים ממאלף מומחה.
האירוע יתקיים ביום רביעי, 8 באוקטובר 2025, בין השעות 10:00 ל-13:00, ברחוב שביט 1 בנס ציונה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות נס ציונה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.