עיריית נס ציונה תקיים הפנינג בריאות ותנועה תחת הכותרת "אוקטובריא", בשיתוף פעולה עם "גמאני רצה", האגודה למלחמה בסרטן, עמותת טנג'ט ועמותת sheena את החיים שלך.
האירוע, שמטרתו לחבר בין הגוף לנפש באמצעות פעילות ספורטיבית, יתקיים ביום חמישי, 23 באוקטובר 2025, בשעה 18:30 במתחם הספורטנס.
במסגרת ההפנינג יוכלו המשתתפים ליהנות ממגוון פעילויות, כולל לייף דאנס, זומבה, ניה ויוגה. בנוסף, יוצבו במקום עמדות מידע בנושא החשיבות של גילוי מוקדם של סרטן השד.
ההשתתפות באירוע היא ללא עלות, אך מותנית בהרשמה מראש בקישור הבא: https://lp6.me/ocAke.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות נס ציונה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.