עיריית נס ציונה מקדמת שירות משמעותי בצה"ל בקרב נערות העיר, עם דגש על תחומים טכנולוגיים. השבוע מתקיימות שתי יוזמות מרכזיות בנושא מטעם העירייה.
אתמול, מאות נערות בכיתה י"א השתתפו בכנס מיוחד של אגף החינוך העירוני, בשיתוף המחלקה לקידום מעמד האישה. הכנס עסק בעידוד בנות לשירות משמעותי בצה"ל, ובמהלכו נחשפו התלמידות למסלולים השונים וקיבלו השראה מנשים משפיעות במערך ההגנה הישראלי.
העירייה תשיק לראשונה את תוכנית "ממריאות", תוכנית ייחודית המכשירה נערות למצוינות טכנולוגית ולשירות משמעותי בתחום הסייבר.
בעירייה מדגישים כי הם מאמינים בשוויון ורואים בתרומה הנשית לחברה, לצבא ובשוק התעסוקה רווח לכלל הציבור.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות נס ציונה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.