נבחרת הכדורסל של תיכון בן יהודה מנס ציונה, המשחקת בליגת העל לתיכונים, קיימה "מדיה דיי" חגיגי לקראת פתיחת העונה הקרובה.
במסגרת האירוע, השחקנים והצוות המקצועי הצטלמו לתמונות קבוצתיות ואישיות והעניקו ראיונות. האירוע אפשר לקבוצה להתחבר מול המצלמות לקראת האתגרים הצפויים בליגה היוקרתית.
המטרה שהציבה הקבוצה לעונה הקרובה היא להביא את הכדורסל של נס ציונה לצמרת התיכונים בישראל.
המשחק הראשון לעונה יתקיים ביום חמישי, 6.11, בשעה 13:00 באולם לב המושבה, והקבוצה תתמודד מול נבחרת מחיפה. הקהל מוזמן להגיע ולעודד.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות נס ציונה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.