קבוצת כדורסל הנשים של עירוני נס ציונה הבטיחה את מקומה בשלב הבא בגביע האיגוד, לאחר ניצחון חוץ משכנע על קבוצה מנצרת בתוצאה 90-36.
המשחק, שהתקיים אתמול (יום קודם לפרסום) בנצרת, הסתיים בניצחון מוחץ לטובת הכתומות, שהציגו יכולת מרשימה והבטיחו את הכרטיס לשלב הבא במפעל הגביע.
קלעו לנס ציונה:
- הדר לזרוב: 17 נקודות
- מיה ניקוליץ: 14 נקודות
- תהילה כהן: 13 נקודות
- מיקה יקיר: 12 נקודות
- תמר אנגל: 10 נקודות
- שני ברמן: 10 נקודות
- יעלה הירש: 8 נקודות
- יובל הירש: 6 נקודות
להצטרפות לוואטסאפ חדשות נס ציונה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.