לקראת יום ההוקרה לפצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה, מתקיים שיתוף פעולה מרגש בנס ציונה. בנות ארגון טנג'נט נס ציונה-רחובות חברו לפרלמנט הנוער בעיר לטובת מבצע איסוף מיוחד.
היוזמה נועדה להוקיר תודה ולהאיר פנים לאלו שהקריבו מעצמם למען ביטחון המדינה, תחת המסר: "להאיר אור למי שנתן בעוז את עצמו שיהיה לנו אור". במסגרת הפעילות, המארגנים קוראים לציבור לקחת חלק באיסוף מוצרים מתוקים, במטרה לעשות טוב ולהעלות חיוך על פניהם של הפצועים.
את התרומות ניתן להביא לרחוב דוד אלעזר 22 בכל יום משעה 9:00 ועד 16:30
האיסוף יתקיים עד ליום חמישי 25.12.25
להצטרפות לוואטסאפ חדשות נס ציונה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.