ראש העיר נס ציונה, שמואל בוקסר, הודיע על פתיחתו של מרכז הקיימות החדש בעיר. המקום מוגדר כמרחב עירוני המיועד ליוזמות קהילתיות, עשייה חברתית ויצירת חיבורים בין אנשים המעוניינים לתרום לחברה.
במרכז החדש מתקיימת פעילות מגוונת, הכוללת מפגשים של בני נוער העוסקים בחידוש מחשבים לטובת קידום שוויון דיגיטלי. כמו כן, המקום משמש תושבים הדוגלים בשימוש חוזר ובצריכה נבונה, וכן מתנדבים הפועלים בערבות הדדית למען חיילים בודדים.
המרכז נועד לשמש כבית פתוח לקהילה וכמקום של עשייה, מתוך תפיסה כי הקיימות צריכה להוות דרך חיים עירונית.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות נס ציונה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.