השבוע הותקן מכשיר החייאה (דפיברילטור) נוסף בגן נווה בעיר נס ציונה. דפיברילטור הוא מכשיר מציל חיים, באמצעותו יכול כל אדם שעבר הדרכה בסיסית לבצע פעולות החייאה בחולה שלקה בדום לב.
המכשיר החדש בגן נווה מצטרף ל-15 מכשירים שכבר הוצבו בלב השכונות בעיר, ולמכשירים נוספים הממוקמים במוסדות חינוך, מרכזי ספורט, מרכזי קניות ומבני ציבור.
על מנת להשתמש בדפיברילטור בעת חירום, יש לחייג למוקד מד"א בטלפון 101 ולקבל הנחייה לפתיחת הארון ושימוש במכשיר.
לצפייה במיקומי הדפיברילטורים הפזורים בשכונות ניתן להיכנס לקישור הבא: https://bit.ly/49g6Rzg
להצטרפות לוואטסאפ חדשות נס ציונה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.