קבוצת נערות ט' של מועדון הכדוריד א.כ. נס ציונה ("הטייגריות") פתחה את השבוע עם הישג משמעותי, כאשר העפילה לחצי גמר גביע המדינה.
הקבוצה, בהדרכתם של המאמנים ירין ברטל ונויה מירון, רשמה ניצחון ביתי באולם צימרמן בתוצאה 19:27 על מ.כ. חולון. בעקבות הניצחון, הבטיחה הקבוצה את מקומה בין ארבע הגדולות במפעל הגביע.
בנוסף, קבוצת הילדות ז' של המועדון, תחת אימונו של ירין ברטל, רשמה אף היא שבת מוצלחת עם ניצחון חוץ בתוצאה 21:22 על הפועל ראשון לציון.
פרטים נוספים לקראת משחק חצי הגמר יפורסמו בהמשך.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות נס ציונה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.