עיריית נס ציונה קיימה הבוקר תרגיל חירום שמטרתו בחינת המענה הממוקד של צוות החירום הרשותי לתושבים במקרה של נפילת טיל בעיר.
במסגרת התרגיל, התמקדו הצוותים בתרחיש המדמה צורך במתן מענה ליותר מזירה אחת במקביל. בסמוך לזירות המדומות נפתחו מרכזי משפחות, בהם תרגלו הצוותים מתן מענה עוטף ומקיף לכלל הצרכים השונים שעלו מהתושבים.
מהעירייה נמסר כי למרות התפיסה שאין דבר כזה "מוכנים מספיק", הרשות תמשיך לתרגל מוכנות וכשירות, לצד התקווה לימים שקטים של שגרה.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות נס ציונה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.