נתון מרשים לעיר נס ציונה: בנות העיר ממוקמות במקום השלישי בארץ, עם נתון של 38.4% מהמסיימות אשר זכאיות לבגרות הייטק.
לקראת שלב בחירת המגמות, למעלה מ-300 תלמידות מכיתות ט' השתתפו הבוקר בכנס שהוביל אגף החינוך בעירייה, שמטרתו עידוד בנות לבחירה במקצועות טכנולוגיים.
במסגרת הכנס, הנערות נחשפו לעולמות הרובוטיקה, הבינה המלאכותית, מדעי המחשב ומקצוע הרפואה. בנוסף, המשתתפות קיבלו השראה מנשים שהצליחו בעולם הטכנולוגי.
מפגש ההשראה, שנועד לפתוח את המחשבה ולעורר סקרנות, הינו חלק מהחזון העירוני לחברה שוויונית המעניקה הזדמנות אמיתית לכולם. בעירייה ציינו כי הם מאמינים בנערות העיר וביכולתן להגיע להישגים משמעותיים.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות נס ציונה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.